| overseas pharmacies, přidáno 11.11.2025 2:52:22 |
canadian pharmacy no prescription required
https://directcanadianpharmacy.com/
online pharmacies canadian
|
|
| canada pharmacy online reviews, přidáno 10.11.2025 9:16:34 |
list of canadian pharmacies
https://canadianpharmacyleaf.com/
mexican border pharmacies shipping to usa
|
|
| canadian medication, přidáno 09.11.2025 21:56:14 |
drugs canada
https://canadianpharmacyleaf.com/
reputable online pharmacy
|
|
| canada drug prices, přidáno 09.11.2025 21:04:42 |
canada online pharmacies
https://canadianpharmacyleaf.com/
legit canadian online pharmacy
|
|
| no perscription pharmacy, přidáno 09.11.2025 20:26:32 |
legitimate canadian pharmacy
https://canadianpharmacyleaf.com/
discount prescription drug
|
|
| online pharmacy medications, přidáno 09.11.2025 8:40:22 |
overseas pharmacies
https://canadianpharmacyleaf.com/
canadian pharmaceuticals
|
|
| online pharmacy canada, přidáno 09.11.2025 4:50:29 |
canadian online pharmacies ratings
https://canadianpharmacyleaf.com/
online pharmacy canada
|
|
| alina, přidáno 30.3. 2010 15:24:35 |
cool
|
|
| jarka, přidáno 4.11. 2009 21:47:33 |
Eomer v podání Karla Urbana je dokonalý - stručný, silný, přímočarý...je to správný chlap.
Potkat ho, stál by za hřích...
|
|
| puphu, přidáno 14.6. 2009 15:51:44 |
Je moc dobrej,ale jako černovlasej v Doomě byl hezčí.
|
|
| 54, přidáno 9.3. 2009 17:11:40 |
je dobrej
|
|
| dominik písek, přidáno 21.2. 2007 15:03:39 |
si hustej
|
|
| Arien, přidáno 23.6. 2005 12:34:31 |
Dagis: Jo tak. Ano, a na to druhe taky ano. Bohuzel.
|
|
| Dagis, přidáno 20.6. 2005 23:30:48 |
Myslela jsem tim spis ze uz od zacatku je vykresleny jako nekdo, kdo se s AGN nemuze srovnavat celkove, po vsech strankach, sbd living within the frame of his duties and interests. Na druhou stranu to same mu umoznuje, ze se chova pro ostatni obyvatele Stredozeme o mnoho citelnejc nez AGN, ze je ctenari blizsi.
Ale tenhle rozdil je dost smazany filmem, co?
|
|
| Arien, přidáno 17.5. 2005 11:23:15 |
No jo, co bys co bys od nej ale cekala? On si tam klidne jede, minding his business, a uz se dusevne pripravuje, jak pujde v Edorasu na koberecek, a najednou tam vyskoci z travy jakesi podezrele individuum a vypravi takove veci, ze cloveka hned napadne, jestli na te trave opravdu jen sedel ;-) Ja se Eomerovi opravdu nedivim, ze mu chvili trvalo, nez si to cele prebral, a pak uz se choval zcela vzorne ;-))
|
|
| Daagis, přidáno 15.5. 2005 20:14:49 |
Teda, nevim jak ostatnim, ale EMR mi ve scene prvniho setkani s AGN (v knize) neprijde rovnocennym partnerem pro AGN...
|
|
| Watcher, přidáno 6.4. 2005 16:12:51 |
Tak tady mám ještě nějaký restík, než se hneme dál :-) Bude pro mě asi obtížné se vyjadřovat k postavám, protože je mám rád všechny, některé více, jiné méně, ale všechny…
Pokud jde o Eoméra, souhlasím s Arien i s Dagis. Též si myslím, že je to čestný a statečný bojovník, určitě i dost inteligentní, ne sice jako Aragorn nebo Faramir, ale dost. K tomu závěru mě vede má oblíbená scéna – zajetí Sarumana v Orthanku, kde se mi moc líbí Eomérova reakce na Sarumanova slova – reaguje první, ještě dříve než Théoden a nedá se Sarumanovou řečí ošálit („…. Tak by mluvil vlk v pasti s honicími psy, kdyby to uměl!…“). Však taky Saruman báječně reaguje: „Když už je řeč o jedovatých jazycích, co říci o tvém, ty mladý hade?…“
Jinak se mi též moc líbí setkání Eoméra s Aragornem, kde je mu rovnocenným partnerem, hádky s Gimlim o Galadriel (tady jsou skvělí oba, škoda, že třeba tohle nebylo ve filmu místo „pivní“ scény) a zcela souhlasím s Dagis, pokud jde o Pelannorská pole… Protože ani v ext. ROTK si nikdo padlého Théodena nevšímá (jak jsem uvedl už v recenzi), a později v Minas Tirith má na sobě Eomér jeho plášť, usoudila Dagis, že „…asi ho jenom okradli a nechali ležet…“. Samozřejmě, je to přehnané, ale vyjadřuje to naši určitou rozmrzelost nad tímto faktem.
Herec ale hraje velmi dobře, mé představě jako Eomér vyhovuje, asi nejvíce se mi líbí ve trojce, při odjezdu z Edorasu – „Rohanští jezdci! Složili jste přísahy – pánu a vlasti! Nyní je splňte!“
|
|
| Dagis, přidáno 1.3. 2005 20:29:42 |
Ale vsimla, vsimla, ale co psat kdyz uz vsechno bylo receno? Postavu EMR mam opravdu rada v knize i ve filmu a EMR si predstavuju zrovinka tak jako byl predvedeny na platne, vcetne hlasu, vzhledu i chovani. Souhlasim s tim, co tady bylo receno, jinak doplnim, ze se mi libi i jak je EMR nekomplikovany a primocary- ve srovnani s takovym AGN... Oblibene sceny z knihy- prvni setkani s AGN a bitva na P. polich. Tam ma uzasne momenty s padlym THD a s EWN. Zrovna ta latter scena me ve fimu moc neuchvatila, ne ze by nebyl vykon presvedcivy, ale misto revu pratura bych tam spis uvitala "neplacte, mocny byl ten padly" a "EWN, jak ses sem dostala" doprovazene zachvatem zurivosti; tu umi hrat mistrovsky :) Co se filmu tyce, pripojim se k chvalozpevu na setkani s AGN ve dvojce, dale vyjezd z Edorasu a Sere brazdy a castecne Pelennor a Cerna brana. Uf, don't have much more to say, takze jeste doufam, ze se ozve jeste Watcher.
|
|
| Arien, přidáno 28.2. 2005 12:06:06 |
Lothmiril: Jasne, posli, peknych obrazku neni nikdy dost. BTW, co myslis, za jak dlouho si Dagis vsimne, ze uz to tady "zije"? ;-)))
|
|
| Lothmíril, přidáno 24.2. 2005 16:26:08 |
Konecne sa k vam pridam, a inak Arien suhlasim.
Eomer je zvlastny, napriklad sa mi nepaci, ked je v Dome Uzdravovania, aj ked ani neviem preco. Skutocne je prenho dolezita cest a Rohan a vidno to na nom, na jeho slovach, skutkoch.
Hadky s Gimlim su nadherne;)
A vo filme, hm... paci sa mi, ked sa luci s Aragornom a vypadne mu ten mec. :)
Inak ak sa mi podari, poslem vam jeden obrazok - ilustraciu, Eomera samozrejme, je to iba kresba, ale mna chytila, a zaposobila na mna. Karl Urban pre mna Eomer nie je (nic proti hercovi) a pri citani si ho stale predstavujem po svojom, takze filmovo ma nejak extra nezaujal.
|
|
| Lothmíril, přidáno 24.2. 2005 16:26:05 |
Konecne sa k vam pridam, a inak Arien suhlasim.
Eomer je zvlastny, napriklad sa mi nepaci, ked je v Dome Uzdravovania, aj ked ani neviem preco. Skutocne je prenho dolezita cest a Rohan a vidno to na nom, na jeho slovach, skutkoch.
Hadky s Gimlim su nadherne;)
A vo filme, hm... paci sa mi, ked sa luci s Aragornom a vypadne mu ten mec. :)
Inak ak sa mi podari, poslem vam jeden obrazok - ilustraciu, Eomera samozrejme, je to iba kresba, ale mna chytila, a zaposobila na mna. Karl Urban pre mna Eomer nie je (nic proti hercovi) a pri citani si ho stale predstavujem po svojom, takze filmovo ma nejak extra nezaujal.
|
|
| Arien, přidáno 21.2. 2005 8:55:20 |
Dagis: Taky bych rekla, ze uz je na case ;-)
Takze: priznam, ze pro Eomera mam jistou slabost, ackoli na blondaky normalne moc netrpim. Podle me uz je na nem dost videt, ze je pouze vedlejsi postava, ve srovnani s takovym Faramirem se nedozvidame prakticky nic o jeho svetonazorech atd. Opravdu na nej tak trochu sedi to, co mu predhazuje Saruman - ty mlat mecem a moc nepremyslej - ale jenom trochu, protoze s nejakou prazdnou palici by se Aragorn asi nepratelil. Pro me je typ bojovnika, ktery moc nefilosofuje, ale ktery dodrzuje zasady cti. Velice na nem ocenuji, jak se rozhodl pomoci Aragornovi, i kdyz tim riskoval vlastni postaveni.
Oblibena scenka z knihy: jak se hada s Gimlim o Galadriel.
"Oblibena" scenka z filmu: "Sorry, we killed them all". Uzasne se u toho tvari - asi jako kdyz v Mumii rikaji "mame problem - mame velky problem - mame OPRAVDU velky problem"
|
|
| Finrod, přidáno 4.5. 2004 13:08:33 |
Dakujem !!! Nemám mamutiu pamäť Entov .
|
|
| Arien, přidáno 3.5. 2004 7:37:49 |
Finrod: To jsem mozna byla ja, ale ja jsem mluvila o Lost Tales 2, ne UT (pokud ano, pricti to senilite ;-) )
|
|
| Finrod, přidáno 28.4. 2004 13:23:26 |
Lothmíril:No neviem ale niekdo už neviem na ,ktorej stránke spomýnal ,že to čítal a ,že sa mu páčil opis pádu
Gondolínu .No neviem .
Zaujíma to i,preto lebo Turgon syn Fingolfina je jedna y mojích najobľubenejších postáu Silmarilionu .
Jeho príchod na pomoc bratovi Fingonovi na čele Gondolinčanov bol perfektný .
|
|
| Lothmíril, přidáno 5.4. 2004 18:13:30 |
Poravte, to je prosim pekne preklep slovicka opravte
|
|
| Lothmíril, přidáno 5.4. 2004 18:11:48 |
Finrod: according to your nick si dovolim usudit ze si Silmarilion cital. Takze Unfinished Tales (su to nedokoncene pribehy, vsak?) su len jedny, pokial viem. Nemylis si to ty s Book Of The Lost Tales? tie su samozrejme zvazok 1 a 2.
hej a poravte ma ak zase kecam
|
|
| Finrod, přidáno 31.3. 2004 13:17:15 |
Nevie tu niekto o Unfinished Tales2 ,ktorý bol vraj zavrhnutý .
Kde ho zohnať alebo imfo o ňom .
|
|
| Sírwen, přidáno 25.1. 2004 15:21:40 |
Watcher: neboj, tobě to vyčítat nebudu :) Myslím že nakonec na rozšířené všech tří dílů prostě nebudu mít a tak tenhle problém tak nějak vyšumí do ztracena :)
|
|
| watcher, přidáno 19.1. 2004 18:57:41 |
Sírwen: Nevím, nechci v tomhle směru nikoho ovlivňovat, aby ses pak na mě třeba nezlobila :-) U té rozšířené verze jsou zase doplňkové materiály – 2 DVD, ty jsou skvělé, zvlášť kapitola o Glumovi...
|
|
| Lothmíril, přidáno 19.1. 2004 16:28:17 |
Iva: Ne ne, neprirovnavaj k skutocnemu svetu, berie to kusok neskutocna:-) Uplne povodne bola Stredozem (respektive Arda a najem Numenor) vymyslena s cielom vytvorit "mytologiu pre Anglicko", tento zamer bol pretkavany vytvaranim elfstiny a vysledok je neuveritelne krasny a prepracovany svet, o ktorom verim, ze existuje... Pretoze to sa Tolkienovi podarilo - Stredozem existuje! Existuje vsetko, do coho niekto vlozil dusu, a dusu Tolkien vlozil do PP takmer celu.
|
|
| Sírwen, přidáno 18.1. 2004 19:02:33 |
Mno. Watcher: právě jsi mě přesvědčil, že si nikdy nekoupím rozšířené TT.
Lothmíril, Iva: nu, co se k tomuhle dá dodat...
|
|
| Watcher, přidáno 17.1. 2004 21:20:58 |
Ano, je to tak, Faramir nechá před výslechem zmlátit Gluma a přihlíží. Popsal jsem tyhle rozšířené a přidané scény v recenzi na TTT, pokud by chtěl někdo vědět víc.
Iva. Taky do toho světa rád utíkám, alespoň si odpočinout :-)
|
|
| Iva, přidáno 16.1. 2004 16:51:06 |
Lothmíril: Já bych řekla, že Tolkien pochází z tohoto světa, ale stvořil Středozem, aby měl kde žít. On byl opravdu Stvořitelem Středozemě, nejenom autorem literárního díla. Vytvořil přece všechno od bájí, dějin, jazyků, geografie, atd. až po postavy a jejich osudy včetně filosofických podtextů a morálního vyznění. Ne nadarmo připomínají události v Sil stvoření světa, potopu, Sauron ďábla... Nevím, sama jsem nevěřící (a taky jenom čtenář a divák - ne znalec), ale napadlo mě, že Tolkien vytvořil vlastní Genesis, a to velmi originálním způsobem. To nemohl udělat, aniž by do toho "neotiskl" sám sebe. A v PP potom rozehrál ten úžasný příběh přátelství a boje proti Zlu, ...Když vezmeš, v jaké době to psal, tak je dost možný, že Středozem pro něj byla alternativní svět, který sám vytvořil, a tudíž ho měl raději, než ten skutečný. A málo platný, není nás víc, kdo má aspoň občas tenhle pocit ?
|
|
| Lothmiril, přidáno 16.1. 2004 9:05:13 |
Faramir nebol len Tolkienova oblubena postava:-| Ale najme, najme je akosi treba poznat svoje postavy, poznat ich do hlbky, a vkladat do diela viac ako ktorykolvek citatel pozna - osobne prvky, ale aj vzit sa do pribehu tak, ako to citatel nedokaze. Zit pribehom. Vediet, aky kto je, ako zareaguje v tej-ktorej situacii. Tolkien nie je z tohto sveta. Tolkien je zo Stredozeme.
|
|
| Arien, přidáno 16.1. 2004 8:58:32 |
Watcher: FARAMIR ze dal zmlatit Gluma? To snad ne! BTW, Faramir byl udajne Tolkienova nejoblibenejsi postava...
|
|
| Sírwen, přidáno 15.1. 2004 17:32:04 |
Watcher: cože? cože to udělal? A jinak je normální? Šmarjá panno...
|
|
| Iva, přidáno 15.1. 2004 14:51:45 |
Watcher: moje řeč
|
|
| Watcher, přidáno 14.1. 2004 15:35:53 |
Sírwen: Já si myslím, že máš pravdu - s tím vložením nějakých osobních názorů a pocitů do vytvářeného díla. Teď je to jen můj názor - ale řekl bych, že postavy Froda a Faramira byly J.R.R.T. nejbližší, a že do nich vložil mnoho svých myšlenek... např. svůj vztah k násilí (odpor k válce), Frodo je proti násilí, jak je to jen možné, Faramir ho též odmítá kromě nevyhnutelných případů - z toho je vidět, jak je nesmyslné, nechá-li v rozšířených TTT Faramir preventivně surově zmlátit Gluma....
|
|
| Sírwen, přidáno 13.1. 2004 17:48:25 |
Lothmíril: tak třeba se nepovažoval za osobnost z historie, to jenom my :)
Možná jsem hloupá, ale můj názor je, že nemůžeš napsat (vytvořit) dílo opravdu dobré, a přitom ne upřímně osobní :)
|
|
| Lothmíril, přidáno 13.1. 2004 13:32:33 |
Hm, Sirwen, da sa spomenut jedna poznamka k diskusii na nejakej inej stranek tu (neviem teraz presne), Tolkien nikdy neprirovanval svoje postavy k osobnostiam historie, ale... On bol predsa Beren a Edith Mary bola jeho Luthien. :-)
|
|
| Sírwen, přidáno 11.1. 2004 22:42:51 |
Arien: zas na druhou stranu, možná lepší rotovat než plesnivět, zatímco si na jeho dílo nikdo nevzpomene.takhle je pořád živý... a upřímně, jako katolík patrně věřil v to, že skončí v nebi po boku páně a se svou láskou, takže je mu mnohem líp než nám tady a nanějakýho pošahanýho novozélanďana se může zvysoka :)
|
|
| Arien, přidáno 6.1. 2004 9:57:32 |
Dagis: Chudak JRRT, ten musi v hrobe rotovat ...
|
|
| Dagis, přidáno 4.1. 2004 19:05:59 |
Aale, vrrky taky preziju, ale at ksakru nematla charaktery hlavnich (aspon!) hrdinu... :( Ale co my s tim nadelame, ze. Doufam, ze ho aspon bude chodit JRRT v noci strasit :D
|
|
| Sírwen, přidáno 30.12. 2003 13:02:31 |
Mimochodem, určitě se podívejte na http://elfwood.lysator.liu.se/loth/w/a/wad/eowyncolour.jpg.html nádhernej nazgúl, takhle si představuju nosiče! Škoda že ho nikdo neukázal kobližce...
|
|
| Sírwen, přidáno 30.12. 2003 12:18:15 |
Pokud si dobře pamatuji, měli být jen o něco větší, tmavší a děsivější než vlci, drobné rozdíly ve stavbě kostry, především ale inteligentnější. Uznávám, že pro potřeby filmu je bylo potřeba vylepšit, nikoliv však zabít, vykuchat, přešít, vycpat a podávat lehce povařené...
|
|
| Lothmíril, přidáno 29.12. 2003 11:35:04 |
Ja nic, ale vrrkove predsa aj mali vyzerat ako vlci, ked s nimi Druzina bojovala pred Moriou a rano nenasli tela, Gandalf hovori - to neboli obycajni vlci, ale predtym to nerozlisili na isto. A aj Bilbo v Hobitovi ich opisoval ako tvory podobne vlkom, nie? PJ, aj ked sa mu zaporne veci vacsinou podaria, to vobec nevystihol.
|
|
| Dagis, přidáno 27.12. 2003 19:55:40 |
Ja si vrrky predstavovala asi jako polarni vlky, i kdyz ty hyenoidni tela ve filmu bych jeste prekousla. Ale ze maji srst jak stalety muzejni exponaty a oblicej, kde pomalu nevidis, kde to ma oci, usi a cumak, tak to neodpoustim :(
|
|
| Sírwen, přidáno 20.12. 2003 10:50:49 |
Upřímně: s helmou vypadá líp než bez ní :) ale ne o moc! Ad vrci: vždycky jsem byla přesvědčená, že jsou to velký, zubatý, štíhlý potvory, svým způsobem krásný. Ty plstí obalený divočáci ať si pan režiséř nechá do dalšího hororu... Ale paní Gyto, to není mutace s mihulí říční, mihulku si PJ ponechal v záloze pro nosiče :(
|
|
| Lothmíril, přidáno 1.12. 2003 13:27:19 |
Zaujimavy nazor... a zaujimva skratka, toto PPDV, v zivote na nenapadlo pouzit to. A urcite by sme to inak nepochopili...
|
|
| Morriën, přidáno 27.11. 2003 19:47:57 |
Oh, Karl Urban! Oh, Eomér! Ten nej...
nej...! Chlap v PPDV (pán prstenů dvě věže). No, po něm je sice Aragorn, pak je Haldir, pak Legolas, Gríma Červivec, potom Faramir, Elrond.
|
|
| Arien, přidáno 24.9. 2003 8:19:44 |
Watcher: Poeticka duse spoustu casu proplace v koutku, tak se nediv, ze toho ma obcas plne zuby a necha za sebe promlouvat dusi kriticky realistickou ;-)
|
|
| watcher, přidáno 22.9. 2003 15:05:44 |
Toho jsem se přesně obával :-), takže jsem marně doufal, že se probudila poetická duše:-) Ale v dalším máš bohužel pravdu, těch slabých míst je tam až dost – kdyby se vystříhala, hned by byla bitva kratší a lepší… Začátek je však velmi efektní, kazí ho jen řeči Gimliho…
|
|
| Arien, přidáno 22.9. 2003 8:22:17 |
Watcher: Ironicky jako vzdycky ;-)
Bohuzel, HZ me nenadchl - vzdycky kdyz uz uz se ponorim do kouzla okamziku, prijde nejake slabe misto. Prijde mi, ze je ta bitva zbytecne dlouha na ukor mozna divacky mene atraktivniho, ale dulezitejsiho deje
|
|
| watcher, přidáno 19.9. 2003 15:21:35 |
Heleď, Arien, a tohle myslíš jak? Podle mě, přestože v té bitvě je mnoho nesmyslů, tak po vizuální stránce je to úžasné a právě tyhle efekty dodávají fantastickou atmosféru...
|
|
| Arien, přidáno 15.9. 2003 8:33:52 |
Watcher: Jo, ten dest a ty pochodne, ty se fakt povedly...:-)))
|
|
| watcher, přidáno 12.9. 2003 13:15:47 |
Arien, prasopsi, to je krásný :-) Jinak za mě řekla všechno Dagis, nemůžu než souhlasit :-) Vrrci mi připadají, jako když je právě vymetli z nějakého muzea, zdá se mi, že musí být cítit naftalínem :-)) Mně se HŽ líbí, ale kvůli atmosféře (ten déšť, pochodně, apod.) Výrazně jí napomáhá Théoden, jeho muži, Haldir, ale kazí ti tři – Aragorn, Legolas, Gimli… Eomér se mi taky líbí, zrovna ta scénka s A, L, G. Je tam z nich daleko nejlepší, hlavně nejlépe mluví…
|
|
| stařenka Oggová, přidáno 11.9. 2003 14:44:13 |
Arien, Dagis: Mně se taky Éomer v podání K.U. moc líbí a taky jsem se musela smát, jak vypadal vypleštěně, když "spálil" hobity...Má i velice příjemný, takový zvonivý hlas a měla jsem strach, kdo ho bude dabovat. No a dabuje ho Aleš Procházka a podle mě výborně, i když má trochu jinou barvu hlasu (ale prožívá to stejně jako Éomer). Jinak z vrrrků jsem otrávená, vždycky jsem si je představovala jako obrovské vlky, a teď taková mutace hyeny s mihulí říční....
|
|
| Dagis, přidáno 10.9. 2003 18:30:25 |
Arien: moje rec.
|
|
| Arien, přidáno 9.9. 2003 9:51:55 |
Dagis: Jo tahle scenka... tak ta je hrozna. Kdyby se tahle a ji podobne vystrihaly, razem by bylo vic prostoru na to, co zoufale chybi.
|
|
| Dagis, přidáno 8.9. 2003 18:44:20 |
Arien: tak poporadku:
1-naprosty souhlas se vsim... :DDDD
2- u nas se vrrkum rika omsele vycpaniny- mne se na nich osobne nelibi ta srst (je takova nejaka... plstnata) a cumaky. Mozna kdyby je udelali bud podobnejsi vlkum,nebo hyenam.
3- HZ je dost nelogicky, to je fakt, ale je taky fakt, ze o moc hur bych to nesla, kdyby tam nebyl muj oblibeny Theoden a prohaneli se tam jen ti tri. Tim, jak A mluvi o ty nadeji, jsem mela na mysli tu scenku s Halethem- je hrozny, jak se tenhle trouba "obraci o 180 stupnu" (nejdriv lidi desi, pak jim pro zmenu sugeruje, ze vzdycky je nadeje a vlastne je to vsecko super... no jenom vsichni zemrou, ale to nic, to bude OK... :(
Jo, skreti jsou dobri, ale kdyby jim jeste PJ pridal dar reci, tak udou uplne zlati :)
Eomer se tvari vsude dobre, prijde mi, ze toho herce nemohli vybrat lip... jak si bez problemu rozumi s konma a vubec...
|
|
| Arien, přidáno 8.9. 2003 12:27:56 |
Daigs: Fajn, pojdme sem vlit trochu zivota.
Vrrci...No, predstavovala jsem si je vyrazne jinak, tady temhle doma rikame prasopsi.
Helmuv Zleb - to je podle me jedno z nejslabsich mist, kvuli kumulaci nelogicnosti a scenek, ktere povazuji za sentimentalni a zbytecne. Aragorn - nevybavuji si, kde presne se tam bavi o te nadeji, az budu mit cas, tak se kouknu, ovsem pamatuji se, jak rika Theodenovi pred vojaky (!!), jak prece nemaji sanci, dostane (pochopitelne) vynadano, ze se o tom nema bavit na verejnosti, a pak, zrejme podle rceni "pan porucil psovi a pes ocasu", "zdrbe" za totez Legolase. - Ne, HZ opravdu neni moje oblibena cast, takze cokoli se me zeptas, budu pravdepodobne velmi kriticka. - Jo, pardon: skreti jsou hezky namaskovani :-)
Jinak, at jsme trochu tematicti: moc se mi libi, jak se Eomer tvari, kdyz se dozvi, ze pravdepodobne zabil a spalil jakesi hobity - "jejda, asi jsme neco nezvladli, zabili jsme vsechny - sakra, my jsme asi opravdu neco nezvladli". Opravdu moc pekne grimasy.
|
|
| Rrrenatkaaa, přidáno 28.6. 2003 14:44:12 |
Myslim, ze svoji roli, zahral dobre.
|
|
| Dagis, přidáno 20.6. 2003 19:26:16 |
No, ja se nesnazila rict, ze by talent nemel, jen ze mu tam nedali moc prostoru to "rozehrat".
|
|
| Lothmiril, přidáno 20.6. 2003 8:25:50 |
Ale, hercky talent ma, uz si v ulohe Eomera neviem predstavit nikoho ineho, ale proti Karlovi Urbanovi nemam nic. Naopak, podla mna je strasne sympaticky a zlaty.
Ta helma je trosku divna, ale... s konmi to fakt vie, to sa mu musi uznat
|
|
| Kilburn, přidáno 17.6. 2003 13:00:34 |
Ja k nim nepatrim, me se E libi(jako postava)
|
|
| Dagis, přidáno 15.6. 2003 17:48:34 |
Nepochopim, proc ( i kdyz ne zrovna na techto strankach) dost lidi ma za to, ze E je spatne obsazena postava... Ta psychika je sice ponekud nedomrla, ale to i v knize. Nehledali prece hereckeho mistra, ale nekoho, kdo bude vypadat drsne a umet to s konmi. A to K.U. splnuje vyborne... I kdyz, v civilu vypada jak Benny Andersson... :)
|
|
| Kilburn, přidáno 5.6. 2003 9:39:10 |
To je OK. Kazdy uleti-jak ja u Theodena:-)
|
|
| Arien, přidáno 2.6. 2003 10:47:16 |
Lothmiril: Oni sestavovali ten svuj zebricek Miss Stredozem v soukromi - mozna vedeli proc :-)
Kilburn, Campilosse: Sorry, proste jsem neodolala. Ja se polepsim... :-)
|
|
| Kilburn, přidáno 28.5. 2003 23:56:07 |
Jak typicke: slecna nejrypavejsi. Robine, tebe bych nekdy rad videl na vlastni oci(nez bys mi je vyskrabala).
|
|
| Robine, přidáno 28.5. 2003 21:04:53 |
to já zas teda jo
|
|
| Pavla, přidáno 28.5. 2003 10:44:59 |
V tý roli si neumim představit někoho jinýho.
|
|
| Lothmíril, přidáno 25.5. 2003 17:06:34 |
Tak teda ku Eomerovi: Jedna vec ma na nom zaujima. V TTT sa pohada s Gimlim o Galadriel, a potom v RotK na konci, ked ju uz uvidi na vlastne oci, hovori, ze viac sa mu ale paci Arwen. Cely ich dialog je trosku zvlastny, to tak celkovo Aragornovi a Celebornovi nevadilo, ze sa tak prekecavali ich manzelky:-)
|
|
| Robine, přidáno 25.5. 2003 15:16:34 |
Jako obvykle-"Pan Nejchytřejší"
|
|
| Kilburn, přidáno 21.5. 2003 18:50:14 |
Heureka, jedna z mala rozumnych pripominek. Presunte se laskave o par stranek vedle a tam ty sve dohady rozjedte naplno.
|
|
| Campilosse, přidáno 21.5. 2003 15:07:36 |
Jeje preco sa tu bavite o Eljahovi Woodovi a Frodovi a hobitoch? tato stranka ma byt venovana Karlovi Urbanovi, pokial viem, nie???
|
|
| Lothmiril, přidáno 21.5. 2003 15:05:45 |
Eljah sa na hobita, a najme na Froda, hodi stopercentne. Ale aj ostatni hobiti boli fajn. Ale to, ako hral, cize modre oci modre oci modre oci neni na samotnom Eljahovi, ale na reziserovi, pokial viem, ak mu raz PJ prikaze, aby vypuloval oci tak s tym herec nic neurobi...
|
|
| Arien, přidáno 21.5. 2003 12:44:38 |
Elendil ma pravdu - hrat Froda by melo byt neco vic nez kulit sladce modra ocka
|
|
| Watcher, přidáno 16.5. 2003 18:55:52 |
S názorem Elendil nemohu souhlasit, Eomér je sice dobrý, ale j a k by tedy měl vypadat hobit? E. Wood se na něj hodí absolutně nejlépe, mnohem lépe než D. Monaghan, u kterého je často i vidět, že by se měl oholit, což je u hobita naprosto vyloučené. E. W. přesně odpovídá popisu v knize: "....a hezčí než většina.....Takový drzounek s jasnýma očima."
|
|
| Dagis, přidáno 16.5. 2003 18:38:49 |
KristeNaNebesich, Elendil- KDO by podle tebe odehral roli F lip? Spiderman Maguire? Nebo ten mrnavookej slintoun z Titanicu? Nejsem sice zadna ctitelka EW, ale dle meho skromneho nazoru presne odpovida popisu z knihy a hraje naprosto presvedcive!
|
|
| Elendil, přidáno 16.5. 2003 12:55:56 |
Éomer je nejlepší z herců z filmu takovej E.Wood se na froda vůbec nehodí někdy to v tom filmu až moc přehnaně prožívá je vidět, že nečetl Pána Prstenů
|
|
| Legolas, přidáno 14.5. 2003 20:56:35 |
Éomer mi přijde,krásně sedí k té postavě.
|
|
| Lothmíril, přidáno 14.5. 2003 16:40:27 |
Inak to s tou farbou vlasov vo filme pekne poplietli! Kam sa podeli "slámové hlavy", ako ich nazyvali vrchovci? Prebrali ich elfovia? Ak mal byt niekto skutocne blon, tak to mali byt Rohirovia, a nie ELFOVIA!!!
|
|
| Lothmíril, přidáno 14.5. 2003 16:38:35 |
Eomer vo filme sa mi nepacil (trochu dost teply, najme v tej helme), ale nedavno som si pozrela obrazky Vigga a Karla na odovzdavani cien v japonsku, a tam je Karl Urban super! Ak je obrovsky rozdiel medzi Aragornom a Eomeron (nepochybne je), tak este vacsi je medzi Viggom a Karlom - tentokrat plus pre Eomera. nuz co dodat - polodlhe cierne vlasy sa mu hodia viac ako dlhe vlasy farby nieco medzi hnedou a blond:-)
|
|
| Dagis, přidáno 8.5. 2003 18:33:14 |
Eomer je OK.
|
|
| Marakai, přidáno 7.5. 2003 9:28:53 |
je dobrej, drsný, sevesrský, odbarvený...lepší jak v Xeně a Herkulovi
|
|
| Marakai, přidáno 7.5. 2003 9:28:51 |
je dobrej, drsný, sevesrský, odbarvený...lepší jak v Xeně a Herkulovi
|
|
| Arwen, přidáno 27.4. 2003 21:49:35 |
je fakt boží...Orli je taky good,ale na něj nemá!!!
|
|
| Elanor , přidáno 21.4. 2003 22:19:23 |
Karl je moooooc pěknej a sqělej herec!!!!Komu se to nelíbí atˇsi jde jinam nikdo mi to nevezme...
|
|
| Nathalien, přidáno 20.4. 2003 20:06:13 |
Velmi dobrý herec
|
|
| Robine,, přidáno 5.4. 2003 21:43:12 |
pardon ulítlo mi písmenko v prvnim slově- noci krásnej.
|
|
| Robine,, přidáno 5.4. 2003 21:19:00 |
Noc krásnej byl v Lodi duchů,jak se tam cpal červama a jak ho to pak rozemlelo!!aaaaaaaaaach to bylo ale "chutný",uplně ho "žeru"!!!!!!!!!
|
|
| Mea, přidáno 1.4. 2003 22:25:18 |
Ty si blba... co si myslis nech si ty svy blby keci ty vlastenecka ...
|
|
| Janicka Legolaska, přidáno 1.4. 2003 22:24:22 |
Pro ifcu nevsimej si tech poznamek...ja myslim ze sou pitome ony...Ps je to hezoun
|
|
| LOTRando, přidáno 10.2. 2003 0:53:13 |
Velice příjemný herecký projev, pěkný, mužný hlas a sympatický charakter. V civilu fešák. Jednoduše O.K.
|
|
| lotr, přidáno 9.2. 2003 19:50:31 |
JO, zahrál to dobře a škaredej taky není. On je přímo krásný.
|
|
| Kristýnka, přidáno 9.2. 2003 19:33:52 |
To je snad jedno, jak vypada, zahral to dobre, tak o co vam jde??!!
|
|
| Robine,, přidáno 9.2. 2003 11:25:24 |
Víš vůbec co to znamená ty chytrá?
|
|
| Ifca, přidáno 7.2. 2003 22:07:06 |
Mně se líbí, no, tak co. Ostatní si teda můžou řešit co chtěj a já ne? Co ta demokratická svoboda? :-)))))))))
|
|
| lomikarka, přidáno 4.2. 2003 10:13:36 |
mňam
|
|
| Skrabicka, přidáno 3.2. 2003 17:15:12 |
V civilu vypadá dobře, ale ani ve filmu neni zas tak spatnej a hraje dobre.
|
|
| ,Robine,, přidáno 27.1. 2003 20:04:13 |
Asponže to dobře zahrál.
|
|
| Mea , přidáno 27.1. 2003 19:56:44 |
Je to chodici priserka aspon v civilu uprav si mineni Ifco:-D
|
|
| Maggie,Robine,, přidáno 25.1. 2003 19:57:45 |
Ostatní si mužou řešit,co chtěj,ale ty IFCO rači nic neřeš,seš trapnááááááááááááááááááááááá
|
|
| ---------, přidáno 25.1. 2003 11:12:22 |
Ja za to nemůžu ale je to pravda, ne že by se mi nelíbil, mě se z něj fakt zvedal žaludek!
|
|
| Ifca, přidáno 24.1. 2003 21:05:50 |
POdle mě je dost sexy, alespoň ten herec. O Eomerovi jsem nikdy nijak zvlášť nepřemýšlela, jak by měl vypadat. Nebylo to nikdy důležitý. Snad jenom ty blond vlasy, což měl. Tak co řešíte.
|
|
| Lollitka, přidáno 24.1. 2003 14:24:00 |
Na zvracení? To jako proč? Podle mě je to asi nejhezčí chlap ve filmu. Nechápu tyhle radikální názory. Tak prostě řekni, že se ti nelíbil a nějaký historky o zvratcích si nech.
|
|
| htrt, přidáno 23.1. 2003 13:34:31 |
moc peknej? Bylo mi z nej na zvraceni!!!!!
|
|
| Magdaléna, přidáno 19.1. 2003 19:01:08 |
Tohle není chat :(.
Ifca: souhlas
|
|
| Ifca, přidáno 19.1. 2003 15:40:13 |
Moc pěknej, ale moc dlouho tam teda nebyl
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:47:08 |
je tu ještě někdo?
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:46:16 |
já zkusím ještě ty bonusový stránky u soundtracku.
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:46:15 |
Odpojuji se........................... Hotovo
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:46:06 |
tak čau---------
the end
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:45:36 |
tak co?
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:45:35 |
dobře, tak až příští tejden, tak ahoj namárie zuz.
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:45:23 |
jo a napište mi SMS na dobrou noc!!!
Eli nechceš jít zejtra dopoledne se mnou a Irčou jít bruslit do Jilmu, odpoveĎ SMS
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:45:13 |
tak hele, za chvíli se odpojim, co ty?
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:45:01 |
alein, jsi tu, neodpojuj se a běšž na druhý odkaz u éomera.
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:44:44 |
no nevim, brácha (já ho zbiju) chce jít na počítač. zas příště, ne?
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:44:27 |
to je škoda panto, ale tak v pondělí a zuzi, zůstáváš?
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:44:10 |
je tu ještě někdo?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:43:46 |
Jo a nezapomeňte na ty skoky a držte pěsti, já ho miluju, jsem cvok
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:43:45 |
zuzi, nezůstaneš ještě chvíli?
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:43:07 |
tak jo, proberem to v pondělí, můžeme si gratulovat naše inteligence je na vysoké úrovni, když jsme se našli.
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:43:02 |
Poslední veta: Zuzi Eliška ti ho přebere.
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:42:18 |
TAk ahoj! Táta chce jít pracovat. To je ale v ...
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:42:14 |
dobře,... , ale já už to psala, nepřivlastňuj si legolase, koukej, faramir, je taky hezkej, eomér jakbysmet a o aragornovi ani mluvit nemusím, ale toho legolase si nepřvlastňuj
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:41:25 |
Legolas? Holky já budu muset končit. Skončíte taky?
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:40:47 |
jo a eli, legolas je můj, takže náhradník?
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:40:25 |
nový stránky, to by bylo dobrý, tak pojdte na ten odkaz.
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:40:16 |
tak co ten objev a nevykrucuj se furt
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:40:12 |
no na to opět v helmě a ve zbroji, ne ?
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:39:49 |
já říkám, že ten legolas není jen u zuzky, to jsme si nedomluvili.
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:39:40 |
LASTA LASTA LSTA LASTA LASTA Lasta je super!!! hip hip hurá!!! zítra teda ne, až zas za týden, JO?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:39:38 |
Já o jedněch stránkách vím , v pondělí vás informuju
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:39:14 |
kam teda půjdem , na první odkaz?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:38:45 |
Hele eliška nám ješte neřekla svůj objev
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:38:40 |
myslela jsem, že to rozmlátím, ten počítač.
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:38:36 |
No radši třeba až příští pátek...mohly bysme z toho udělat pravidelnej pokec, ale měly bysme najít další stránky, tyhle budem mít brzo vokoukaný!
|
|
| Lasta, přidáno 11.1. 2003 20:38:10 |
já už jsem tady, moc dík, že jste počkajli
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:38:04 |
Eli se ztratila, stále musíme čekat
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:37:40 |
co se s lastou děje? ta to fakt má ňáký divný!
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:36:59 |
Tak zejtra nupudem? Vono Už teď jsme tady už dost dlouho.
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:36:48 |
dvacet osm...to je rozdíl třináct let, pokud dobře počítám....to je docela dost, i když co ty víš, třeba na tebe čeká!
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:36:00 |
Musíme počkat na Lastu.
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:35:32 |
Já nevim, počkám s rozhodnutím na lastu, ale radši bych to nechala až na příští tejden, naši by mě pak zabili!
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:35:29 |
Nevypadá, mám tam hrubku.
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:35:06 |
Je mu bohužel 28 ale nevipadá na to.
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:34:44 |
panto, kde jsi?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:34:29 |
Hele co zejtra, budete za se V 8hodin na Legolasovi?
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:34:28 |
jo ať vyhraje, budu mu fandit. a kolik mu to vlastně je?
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:33:52 |
sakra, to ale naštve s tim počitačem, co?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:33:44 |
ZUzi jsi tu?
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:33:23 |
hodnotilas ho už?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:33:19 |
HELE ZEJTRA MUSÍ VYHRÁT!!! Že jo?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:32:35 |
Ji se sekl počítač
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:32:33 |
je tu lasta, panto?
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:32:04 |
eliška se ztratila za chvíli je tady
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:31:56 |
Jo jasně. zejtra odpoledne na to čumim. kam půjdem?
|
|
| Alein, přidáno 11.1. 2003 20:31:20 |
hele pak půjdem někam jinam, štve, že je z něj pořád vidět jen ta přilbice.!!!
|
|
| panta, přidáno 11.1. 2003 20:31:20 |
TAK to je něco. Hele Sven je bomba, baví vás skoky, kdyžtak se koukejte zejtra v 13. 35 na CT2
|
|
| AniCZka, přidáno 8.1. 2003 11:00:39 |
Zinny: Doufejme, ze mozek :).
|
|
| ..., přidáno 5.1. 2003 18:47:12 |
...
|
|
| Hermí, přidáno 4.1. 2003 23:08:41 |
Jsem docela zvědavá jak Émera zahraje,sice sem četla ,že je to vynikající herec,ale každý má názor jiný
|
|
| Depy, přidáno 19.12. 2002 0:17:33 |
No ve skutečnosti vypadá mnohem a mnohen líp!!!!
|
|
| Tereza, přidáno 12.12. 2002 8:53:37 |
UF!!!!Do čeho jsem to probůh stoupl!!??
|
|
| morwen, přidáno 27.11. 2002 12:22:40 |
mam neprijemny pocit ze cesi sou uplne vsude kdyz se podivate do titulek tak tam najdete vic jmen polskych a ceskych nez typicky americkch nebo anglickych
|
|
| Pipin, přidáno 20.11. 2002 21:48:37 |
tohle je spíš nějakej bezdomovec než Éómér
|
|
| Ruby, přidáno 4.9. 2002 23:25:34 |
Fotečky Éomera bez helmy už jsou, najdete je mezi Nejnovějšími fotografiemi! A má knírka a takovou zarostlejší bradku. Nevypadá špatně.
|
|
| Zinny, přidáno 7.8. 2002 22:43:28 |
Pěkná přilba, ale co je pod ní???
|
|
| Ifca, přidáno 21.7. 2002 20:40:18 |
Barva vlasů by tak něajk odpovídala. na zbytek si asi budeme muset počkat.
|
|
| Valbřuch, přidáno 4.6. 2002 22:04:07 |
Ta helma je dobrá. Ale z hlavy pod ní toho moc nevidim...
|
|
| Athaniel, přidáno 25.5. 2002 19:18:37 |
Ne že by byl nějak moc vidět,to zas ne,ale myslim,že bude dobrej. Ženská intuice. A je to Pán koní z Rohanu,takže má plus sto bodů rovnou.
|
|
| gendel, přidáno 16.5. 2002 17:19:35 |
já ho moc beru at si vypadá jak chce!je hodnej a to je hlavní!moc Legolasíčkovi a Aragornečkovi a Gimlíčkovi pomohl tak ho nechte žít!
|
|
| Aiene, přidáno 7.5. 2002 19:58:10 |
Ne, ne, ne!!!
Mě se prostě nelíbí!!! A nikdo s tim nic nenadělá, je mi líto...a v knížce mi byl tak sympatickej...:o(
|
|
| Elanor, přidáno 5.5. 2002 19:09:05 |
Nemůžu říct, jestli se mi líbí pro roli Éomera, protože ho nevidím. To tam vážně někde nevystupuje bez helmy? Tak nevím, jestli se stydí za velký uši nebo nechce, aby mu do nich nafoukalo. Snad to ve filmu spraví a něco ze sebe svlíkne (na té helmě až tak netrvám).
|
|
| Adonis of Loralon, přidáno 19.4. 2002 11:55:57 |
Až ho uvidím bez helmy tak řeknu..
|
|
| Istari, přidáno 13.4. 2002 12:28:39 |
Mě tenhle moc na Éomera nesedí, já si ho představuju jinak...ale to neva, může bejt dobrej!
|
|
| Sasheenka, přidáno 11.4. 2002 18:02:53 |
Tak jsem ho viděla bez helmy a myslim, že má kníra a bradku, no ale jistá si nejsem, v tom traileru se jen mihnul
|
|
| Jinny, přidáno 10.4. 2002 14:16:30 |
Uf, tak prej hrál v Herkulovi Amorka. Tak ten už byl lepší.
|
|
| (v)Eru, přidáno 9.4. 2002 10:56:59 |
Tak ja vam nevim, nekde jsem tu videla tu jednu fotku bez helmy a pripadal mi takovy mlady bez vousu (moc se mi libil, fakt - myslim jako obsazeni) a tady to vypada, ze je vousaty a na tom jednom zaberu mezi fotkama je nejaky zahadny blondaty fousac, co je zas podobny tomuhle tady, mam v tom zmatek...
|
|
| Celebrían, přidáno 8.4. 2002 18:47:49 |
Elentári: Tak ti děkuju
|
|
| Rosie Cotton, přidáno 6.4. 2002 19:37:26 |
Je fakt, že bez helmy vypada mnohem líp.
|
|
| Elentári, přidáno 6.4. 2002 18:54:47 |
Galadriel2: Věř mi,že fakt divně.
|
|
| Melkor, přidáno 29.3. 2002 20:09:03 |
Ještě jsem ho neviděl bez helmy.
|
|
| Galadriel2, přidáno 22.3. 2002 21:06:46 |
Jak vypadá bez helmy?
|
|
| Eva, přidáno 19.3. 2002 19:57:00 |
Jinny:Mám pořád silnější pocit,že je to on.
|
|
| Jinny, přidáno 19.3. 2002 14:27:10 |
Ježiši ne. Ceasar v Xeně? Toho jsem taky viděla a byl to slušnej hnusák.
|
|
| Sasheenka, přidáno 14.3. 2002 18:06:51 |
Neni ještě trochu brzo ho hodnotit, když mu neni vidět do xichtu. Oznámkovat mu můžeme opravdu jen tu hemlmu:-)
|
|
| veru, přidáno 12.3. 2002 10:40:50 |
Prvni co me napalo je "pekna helma" ale zrejme me nekolik (desitek) lidi predbehlo.
|
|
| el, přidáno 7.3. 2002 0:00:31 |
Pekna helma...
|
|
| Eva, přidáno 5.3. 2002 19:42:56 |
Ježišmarjá,ja už asi vim o koho jde,on hrál v Xeně Caesara,ne že bych na to koukala,ale mám mladšího bráchu a ten to zobal no a jeho jméno bylo v titulkách. Jestli to opravdu je ten,kterého myslím,tak NE NE NE!!! Byl příšernej a přestože je asi brzy soudit,tak jesli bude vypadat stejně tak to neni Éomer!
|
|
| Nielíqui, přidáno 4.3. 2002 20:09:48 |
Hmmm...docela ujde ale chci ho vidět bez helmy
|
|
| Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 3.3. 2002 18:33:22 |
Zatím není žadný záběr, kde by mu do obličeje vidět bylo :o) Asi mu ta helma přirostla k obličeji :)
|
|
| Jinny, přidáno 22.2. 2002 13:35:50 |
Máte jako já takovej blbej dojem, že mu nějak nevidíte do ksichtu? :-)))
|
|
| arwen_u, přidáno 21.2. 2002 21:04:02 |
uff,no třeba to nebude tak strašný,ale od představ se liší dost!
|
|
| černá vrána, přidáno 30.1. 2002 13:43:56 |
:-( :-( Přeháním-není to tak zoufalý...ale nic moc
|
|
| Danny, přidáno 25.1. 2002 9:09:03 |
maj byt krajsi
|
|
| Sarah, přidáno 17.1. 2002 14:16:31 |
Vypadá jak trpaslik. To je snad Gimli, nebo Glóin
|
|
| abc, přidáno 13.1. 2002 16:40:28 |
No, hodne toho vidim
|
|
| Piška, přidáno 12.1. 2002 12:10:14 |
Možná kdyby neměl tu helmu mohla bych ho hodnotit, ale s tou helmou vypada dobře. Bude tak vypadat i bez ní?
|
|
| Gimli, přidáno 9.1. 2002 20:51:12 |
BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!BOŽÍ!!!!!!!!
|
|
| typek, přidáno 5.1. 2002 19:17:14 |
je predčasné hodnotit ho teď,když ještě ze Dvou věží není víc jeho fotek
|
|
| Hanka, přidáno 30.12. 2001 19:37:45 |
Docela to de.
|
|
| Nimrodel, přidáno 29.12. 2001 22:35:29 |
Myslela jsem , že Éomer je blonďatej hezounek, ale přes tu přilbu vidim h...o
|
|
| Gil-galad, přidáno 29.12. 2001 18:43:33 |
Ta přilba je jedna z nejlépe obsazených hereckých rolí. Bravo
|
|
| pauli, přidáno 28.12. 2001 13:09:45 |
To ma tu prilbu prirastenu k hlave?!
Ale inac, ta prilba je fakt dobra.
|
|
| Zizi, přidáno 22.12. 2001 19:53:39 |
možná je to lepší...:-)
|
|
| Arwen, přidáno 21.12. 2001 20:44:51 |
Hm.. Když má tu přilbu, tak mu není moc vidět obličej.
|
|
| Zizi, přidáno 15.12. 2001 21:28:33 |
No, celkem ujde, jenom sem si ho představoval mladšího, zajímal by mě bez helmy
|
|
| Nanthei, přidáno 15.12. 2001 19:46:54 |
V tý helmě naprosto super, a jinak - samozřejmě, že byl blond
|
|
| Urscumug, přidáno 10.12. 2001 21:00:00 |
S tou přilbou ho naprosto žeru, ale moc toho vidět neni. Je fakt, že je trochu drsnej...
|
|
| Samíček, přidáno 29.11. 2001 8:21:51 |
nic moc.Zklamal mě.
|
|
| Nik, přidáno 19.11. 2001 21:40:42 |
Ukazte mi ho bez helmy a ja Vam reknu co si myslim (Eomer byl blond? jen co dojdu domu tak si to prectu, no definitivne ne v mych predstavach)
|
|
| Eldrom, přidáno 19.11. 2001 18:08:24 |
No dejme tomu.
|
|
| Artephius, přidáno 15.11. 2001 12:18:43 |
No teda, kde tohohle vyhrabali, tak tofakt nevim. TO JE DRŽKA!!!!!!!!!!!
|
|
| Amneris, přidáno 2.11. 2001 14:35:35 |
Pokud si nesundá přilbu, nebudu mít námitky : )))
|
|
| Jezdec, přidáno 31.10. 2001 14:24:05 |
Přes tu perfektní helmu nejde toho moc vidět, ale ta trocha ( co de vidět ) vypadá poměrně dobře.
|
|
| Depy, přidáno 28.10. 2001 21:37:46 |
Ach Bože.Tak tohle mi hrdého Rohira opravdu nepřipomíná
|
|
| Jajoch, přidáno 19.10. 2001 8:42:14 |
No...na to,že za tou helmou není nic vidět,tak to není tak špatný...
|
|
| Ivetir, přidáno 14.10. 2001 14:32:31 |
Moc se šklebí, zdá se mi...
|
|
| cholewa, přidáno 4.10. 2001 19:52:58 |
Pod přilbou je z něho vidět hovno, ale zdá se mi, že vypadá moc drsně.
|
|
| Ivetir, přidáno 15.9. 2001 21:28:50 |
Z toho, co je vidět pod přilbou, soudím, že je to baba s copy, a ne slavný Rohir.
|
|
| Kanyapi, přidáno 5.9. 2001 23:50:15 |
super!!! at zijou rohansti drsoni!!!
|
|
| Evice, přidáno 29.8. 2001 2:21:53 |
Budu se opakovat,ale z toho co je vidět-bída
|
|
| Luthien, přidáno 20.8. 2001 11:54:14 |
Što éto?
|
|
| kacenka, přidáno 9.8. 2001 21:43:01 |
Juj,Mistery,ty znas Karla Urbana????Ja taky...doufam,ze je to ten samy..:))))
jinak pres helmu je videt opravdu minimum,ale snad ujde.
|
|
| Michigan, přidáno 8.8. 2001 13:17:20 |
Ach jo.
|
|
| Sauronův spratek (o), přidáno 27.7. 2001 23:45:45 |
Ubohej Rohir...ať chcípne! Xmíchu...
|
|
| Eva, přidáno 21.7. 2001 22:56:32 |
Supr helma. Nic víc totiž není vidět.
|
|
| Mistery, přidáno 20.7. 2001 21:39:44 |
Na tomhle clovickovi se mi desne libi to, ze se jmenuje stejne jako muj spoluzak - Karel Urban :)). Jinak, helma je skvela.
|
|
| Tar-ara z Galdoru, přidáno 12.7. 2001 22:54:31 |
Ano, připojuji se k tomu, že helma je opravdu fain...ale obličej...ten by byl ještě lepší..ku podivu a obdivu, možná
|
|
| Cirdan, přidáno 12.7. 2001 21:57:34 |
Helma je fakt super, ale zajímalo by mne co je pod ní.
|
|
| Karel, přidáno 12.7. 2001 15:23:01 |
A co jako?
|
|
| Jakub Tytykalo, přidáno 3.7. 2001 23:54:04 |
... akorád co z něho vidím,se dá říct,že
bych mu nedal vousy...
|
|
| JiRkAToR, přidáno 27.5. 2001 15:43:03 |
můžeme uzavírat sázky, jestli si tu helmu vůbec někdy sundá, třeba se mu, během končení ve Xeně, stala nějaká opravdu nemilá nehoda
|
|
| Easterling, přidáno 20.5. 2001 20:27:39 |
Perfektní! Ve výběru dvojice Aragorn - Éomér nezaváhali.
|
|
| Tinne, přidáno 18.5. 2001 11:47:46 |
Škoda, že ho není pro tu krásnou helmu vidět, ale jako César v Xeně je to fešák :-)
|
|
| Alík, přidáno 16.5. 2001 14:43:01 |
Vypadá skvěle.Myslím si,že se na Éomera skvěle hodí.
|
|
| milmor, přidáno 16.5. 2001 13:15:12 |
Snad bude i bez helmy vypadat takhle dobře.
|
|
| Ladin, přidáno 14.5. 2001 9:27:40 |
Pekna, opravdu pekna pracicka - s helmou si vyhrali, ovsem to co je pod ni, to je ve hvezdach :))
|
|
| kuba, přidáno 13.5. 2001 10:14:44 |
jedno je jistý: Rohirové maj dobrý helmy
|
|
| Aleya, přidáno 12.5. 2001 8:23:11 |
Škoda že není žádná fotka bez té helmy...takhle se to nedá objektivně posoudit
|
|
| ERor, přidáno 9.5. 2001 20:27:34 |
dobrej drson, ne ?
|
|