Nostalgie - stará verze webu věnovanému filmu Pán Prstenů
Nová verze - http://lotr.jcsoft.cz



[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]

29.4. 2004GismooCo víme o DVD Návratu Krále?; Jakpak se to má s Hobitem a na co se dál chystá Peter Jackson? Doplněno 3.5. o rozhovor s Mattem Lasorsou z marketingu New Line Home Entertainment a infa o tom, co chystá Howard Shore

Co víme o DVD Návratu Krále?

Nyní je už oficiálně potvrzeno, že klasická dvoudisková edice Návratu Krále vyjde v naší malé bezvýznamné zemičce plné fanoušků až 15. září! A tak zatímco ve zbytku světa (včetně a námi srovnatelných zemí, co se týče DVD trhu, jako je Polsko nebo Maďarsko) se začínají objevovat první recenze (viz Empire Online), my můžeme dále slintat a "těšit" se na zajisté velmi povedený český dabing a standardní titulky. Ještě lepší zpráva je, že "naše" edice je shodná se zeměmi jako je Slovinsko, takže jí zvenku prostě neseženete... Zdá se mi, že českým Warnerům je úplně fuk, co si o nich lidé myslí. Nevím jak vy, ale v mém osobním žebříčku oblíbenosti je mám hned za Britney Spears (a ta byla doteď poslední).

Pro srovnání: Zpoždění mezi světovou a českou DVD premiérou klasické trilogie Hvězdných válek je čtrnáct dní.

Čtyřdisková prodloužená verze, jejíž sestřih je - včetně všech efektů - hotov, by se v té lepší polovině světa měla objevit do konce prázdnin. My se zřejmě dočkáme v termínu, který je minimálně pro distributora výhodný, v době předvánoční. Skoro určitě uvidíme něco kolem hodiny nových scén včetně Domů uzdravování, konfrontace Sarumana s Gandalfem, Gandalfa s Jedničkou a budou i Ústa Sauronova :) Celková stopáž se tedy bude pohybovat někde kolem čtyř hodin. A pro ty, co ještě nevědí: obal bude modrý. O sošce ve sběratelské edici můžeme zatím jen spekulovat, já osobně si myslím, že se dočkáme Witchkinga nebo Krále mrtvých.

Mimochodem se chystá i trojbalení v pěkném obalu s motivem Jednoho Prstenu, které bude zřejmě celosvětově, pardon - u nás ne, vypuštěno několik dní po DVD premiéře Návratu Krále. To ve Španělsku nachystal místní distributor epesní dřevěný šanon a navíc dostanete tři plakáty. O tom si my můžeme jen nechat zdát... V tomto balení budou jen dvoudiskové edice, o kompletním vydání rozšířených verzí se šušká, že by navíc mělo obsahovat disk se VŠEMI vystřiženými scénami. Sám jsem zvědavý, zda budou i digitálně dotvořeny, nebo uvidíme jen hrubý sestřih. Samozřejmě pokud se zpráva ukáže být pravdivou. Je pravda, že se tohle všechno hezky čte, ale hezčí by bylo, kdybychom se něčeho dočkali i my.

 

Jakpak se to má s Hobitem a na co se dál chystá Peter Jackson?

Vy, kdož sledujete server TheOneRing.net, jste si asi všimli aprílového žertíku týkajícího se filmového zpracování Hobita. Nakonec se z toho vyklubala masivní dopisová akce, která se nedávno dočkala prvního úspěchu: New Line Cinema odpověděla něco v tom smyslu, že by Hobita rádi natočili, ale půjde to nejdřív v roce 2006, po premiéře King Konga. V posledních dnech se ale začaly objevovat zprávy o tom, že Peter Jakcson by se po King Kongovi měl zapojit do adaptace další knihy. Nicméně se neví, co je na tom všem pravdy, a tak můžeme jen čekat. Navíc ještě není vyřešena záležitost s distribučními právy, takže Hobita se v nejbližší době asi nedočkáme.

... FilmPub.cz k tématu ...

Měsíce se Peter Jackson dušoval, že po KING KONGOVI natočí něco menšího, a zdá se, že se již rýsuje vhodný kandidát. Společně se svými spolupracovnicemi z PÁNA PRSTENŮ Fran Walsh a Philippou Boyens uvažuje o adaptaci bestselleru THE LOVELY BONES spisovatelky Alice Sebold. Příběh je vyprávěn z pohledu čtrnáctileté holčičky, která byla zavražděna a nyní z nebe pozoruje, kterak se její rodina vyrovnává s její ztrátou, jak se detektiv snaží vyřešit její případ a také na osudy jejího vraha. Kontroverzní námět měl i jiný scénář, po kterém se trio poohlíželo. Jednalo se o pravdivý příběh z Nového Zélandu, kde se jeden doktor pokusil ověřit vlastní teorii, že pohlaví jde určit, přetvořením novorozeného chlapce na dívku. Ale zpět k LOVELY BONES. Projekt zatím není v moci žádného studia, ačkoliv předběžné smlouvy podepsal DreamWorks minulé léto. Taktéž se proslýchá, že se tato kniha hodně líbila Stevenu Spielbergovi a že by mohl dohlížet na její filmovou adaptaci, obzvláště, pokud režisérskou pozici obsadí právě Jackson.

Rozhovor s Mattem Lasorsou, starším viceprezidentem marketingu New Line Home Entertainment

Ode dne, kdy byl 25. květen označen jako den vydání DVD Návratu Krále, fanoušci diskutují a spekulují o obsahu, balení i datu vydání Speciální rozšířené DVD edice. Na nedočkavé otázky ohledně DVD odpovídal Matt Lasorsa, starší viceprezident marketingu New Line Home Entertainment.

Proč květen?
V tomto roce nemusíme čekat. Data vydání Společenstva Prstenu a Dvou věží záležela na dokončení desetiminutového preview na další film, což znemožňovalo vydání dřív než v srpnu. A protože teď už žádný další film není, můžeme DVD vydat mnohem dřív.

Objevily se zprávy o balení, které by obsahovalo všechny tři díly. Skutečně se objeví?
Vytvořili jsme trojbalení s dvojdiskovými edicemi Společenstva Prstenu, Dvou věží a Návratu Krále - s jedním přebalem - ale ten přebal samotný neseženete. Trojbalení neobsahuje žádné nové materiály a bude k dostání po celém světě.

Jaké bonusy najdeme na DVD?
Stejně jako předchozí DVD s Pánem prstenů bude Návrat Krále na dvou discích: jeden bude obsahovat pouze film v té nejlepší obrazové i zvukové kvalitě; a druhý bude plný dokumentů ze zákulisí, filmečků z lordoftherings.net, trailerů a TV upoutávek. Kromě toho uvidíte také preview na další videohru od EA.(Pozn. překl.: Asi Battle for Middle-Earth, strategie.)

Proč tam nebude preview na rozšířenou verzi?
Prostě jsme ho do května nestihli dodělat, a asi by nebylo dobré, kdybychom kvůli jednomu dokumentíčku posunuli datum vydání.

Kdy vyjde Rozšířená verze?
Plánujeme ji uvést na trh někdy v předvánoční době.

Proč nebude Rozšířená verze dřív, když bude dřív kinoverze?
Logicky by tomu tak být mělo, zvlášť když nemusíme dokončovat další film, ale nestane se tak. Peter Jackson měl v období výročních cen mnoho práce a povinností. Dokud se nevrátil na Nový Zéland, nemohl na rozšířené verzi pracovat. A navíc nás po dokončení střihu čekaly měsíce a měsíce další práce - nahrávání nové hudby Howarda Shora a tvorba nových efektů ve WETA Digital.
Většina rozhovorů pro bonusy byla pořízena při dotáčkách, když byli všichni na jednom místě. Ale teď, když už se netočí jsou roztroušeni po celém světě, takže je těžší sehnat nějaký materiál navíc.
Bylo by ideální vydat čtyřdiskovou edici dřív, ale nechtěli jsme kvůli tomu snižovat celkovou úroveň DVD.

Jak dlouhá je rozšířená verze Návratu Krále?
Vypadá to, že bude delší než čtyři hodiny.

Jakých nových scén se dočkáme?
Stejně jako u Dvou věží se budeme více věnovat Faramirovi. Některé postavy se vrátí a některé přibudou: uvidíte Sarumana a Ústa Sauronova u Černé brány. Většina z nových scén obsahuje víc dialogů a více prokresluje postavy

Dočkáme se letos také sběratelského vydání, co bude obsahovat?
Ano, sběratelská verze je ve fázi příprav. Věříme, že fanoušci budou unešeni soškou od Sideshow WETA - opravdu vytvořili to nejlepší, co dovedou. Další informace vypustíme asi v červnu.

A nakonec: Opravdu chystáte kolekci všech tří rozšířených verzí?
Samozřejmě, že něco v tom smyslu v budoucnu vytvoříme, ale teď se soustředíme výhradně na kvalitu letošního vydání Návratu Krále. Pokud bude "Trilogy Box" skutečně uveden, bude to nejdřív za dva roky, v roce 2006, možná později. Chtěli bychom, aby se toho zúčastnil Peter Jackson, který je na rok nebo víc zaneprázdněn dalšími projekty. Taky bychom rádi vytvořili opravdu unikátní kolekci s materiálem, který jste ještě nikdy neviděli, což bude do uvedení rozšířené verze Návratu Krále docela dobře nemožné, poněvadž až pak budeme vědět, co jsme ještě neuveřejnili.

Co chystá Howard Shore?

Ze zprávy vydané na Empire Online vyplývá, že Howard Shore chystá na příští rok vydání hudby z celé trilogie: "Chceme, aby tam byla všechna hudba z kinoverzí. To znamená: dvě CD pro první film, a po třech pro druhý a třetí film. Na devátém CD naleznet raritky, to znamená nepoužitu hudbu, s mým komentářem," říká sám skladatel. Podle zprávy by měly být součástí balení také dva DVD disky, podobně jako u rozšířených verzí, na nichž bude mimojiné třičtvrtěhodinový dokument o tvorbě symfonie. Záznam samotné symfonie z londýnského představení, by se pak měl objevit jako samotný dvojdisk.

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]
Pokud se Vám tento článek líbil, můžete pomocí systému I Like Q přispět drobnou částkou pro autora či případně překladatele.
Přispět Q (100 Q = 1 Kč)

Catherine, přidáno 13.7. 2004 14:17:01
Dufam, ze vas potesim, ale v anglicku uz nasa dvoj diskova verzia vysle a ties sa mozu tesit zo 'spanielskeho zvazku' vsetkych troch casti a nevyzera tak ako ste ju popisali. Ale mozno este krajsie. Uz sa tesim ked to dojte aj k nam a urcite by nebolo zly, keby sa vase predpovede o zvazku vsetkych rozsirenych verzii + to DVD to by bolo super (len nech to potom,ale nestoji okolo 6-7000, lebo to je dost).
Necroman, přidáno 20.6. 2004 20:16:00
Jen dotaz, neví někdo, jestli se v prodloužené verzi oběví i scéna, kdy
Aragorn najde semenáček bílého stromu Gondoru? Tato scéna mi v kinoverzi chyběla nejvíce a byl bych opravdu rád, pokud by se jí do prodloužené verze podařilo prostrčit.

Míšánek, přidáno 17.5. 2004 11:25:02
To Fogacer: Tobě se líbil dabing Pána prstenů. I dabing Glumíška? Já si myslím, že to byla spíše parodie na něj! Kdepak, dabing ani náhodou.
A uvážím-li, že Poláci mají pořád ten jejich voice over... to je snad ještě strašnější.

AndyWave, přidáno 16.5. 2004 23:08:30
Nehovoriac o tom, ze prve dva filmy sa daju na nete stiahnut v HDTV kvalite, sice "len" 1280x720p, ale vzdy lepsie nez nejake rozmazane DVD. Ono teda DVD na 15" monitore alebo 55cm TV je v poriadku, ale pri 21" monitore, je to len jedna velka machula.
Fogacer, přidáno 16.5. 2004 11:30:24
S tou distribuci Navratu krale je to k Posr... Já brouzdal a brouzdal a stahnul jsem si DVD raději z internetu a jak pise "Belcarmen" jsou ve vyborne kvalite, i kdyz vesmes v NTSC ale pripada mi to mnohem kvalitnejsi nez ty ceske DVD. Ale i tak si pockam na rozsirenou verzi. A co se tyka dabbingu ja radeji original v anglictine. I kdyz musim uznat, ze cesky dabbing k LOTRovi je povedenej (jako daberi tam jsou spicky nasich hercu a dabujou skvele) i tak originalni zvuk ma neco do sebe. A jeste co se tyka zahranicnich DVD. Je zajimave, ze americani moc dabbing nepouzivaji, radeji vytvori mnozstvi titulku a to dokonce i titulky pro hluchoneme (vypada to jako prepsany scenar pro postsynchron).A tak koukam na original i bez titulku.Jen mne stve, ze na rozsirenou verzi si musim pockat az na konec roku.A jinak se priklanim k tomu, ze pokud se natoci Hobit tak je lepe pockat. Sam bych jej sice nejradeji videl hned ted, ale obavam se aby to nebyla jen narychlo splacla smeska z LOTRa a k tomu par scen. tesim se zase na Gandalfa Sedeho (jako Gandalf Bily byl moc nobl).Uvedl bych tu link na ty Americke DVDr ale asi se to nedela tak pardon.
Míšánek, přidáno 11.5. 2004 12:45:10
Pravda, blbá výmluva. Kolikrát vyjdou ty sračky s dabingem takřka současně s originálem venku. Co se ale mě týče, tak já s dabingem skončil u francouzských filmů s Luis de Funésem. To, co bylo dabovaný potom, už nikdy za druhé shlédnutí nestálo.
AndyWave, přidáno 11.5. 2004 11:37:51
Oneskorenie vydania kvoli dabingu je hovadina. Na dabing sa vyhovarat neda. Napr.: Lion King One And Half v USA na DVD vysiel 10.2.2004. Predaj v CZ/SK (samozrejme s CZ dabingom, pod nazvom "Lví král 3 Hakuna Matata") 10.3.2004, do videopozicovien 11.3.2004. Teda 30 dni oneskorenie.
Míšánek, přidáno 5.5. 2004 7:29:08
Co se týče "Use Well The Days" - kdo jste ji neslyšel, nelitujte. Je to nuda nuda šeď šeď. Ale mně zaujala ta poznámka o kompletu soundtracků z kinoverzí. Znamená to, že hudby z extend verzí se na CD zatím nedočkáme? To by mě dost ranilo.
Aman, přidáno 4.5. 2004 23:29:09
Pokud se týká hudby doporučuji i "bonus track" ROTK (na DVD limitované edice soundtracku) "Use Well The Days", hudba Howard Shore, text Fran Walsh, zpívá Annie Lennox.
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 4.5. 2004 20:58:00
Sírwen: myslím si, že PJ nedopustí nějakou další "more extended version". Prostě jen vyjde trilogie v celé bedně a bude obsahovat jednotlivé rozšířené verze se všemi bonusy plus další DVD (nebo dvě) s vystřiženými scénami atp. Tj. vůbec bych to neřešil, koupil extended jak jsou teďka a pak si (za ty dva roky) zkopíroval to další DVD a bude klid :-) a kdo ještě celou kolekci nebude mít, koupí si megapack k vánocům a všichni budou spokojeni :-)
Iva, přidáno 4.5. 2004 16:05:25
Už mi to došlo, napsala jsem příspěvěk před rozšířením článku.
pivli, přidáno 4.5. 2004 15:12:27
toho bych se fakt nebála.Myslím,že s titulkama to bude jako na předchozích DVD.:((((
Brvius, přidáno 4.5. 2004 14:47:19
Jenom doufám, že když už ta rozšířená verze u nás vyjde tak pozdě, že tam alespoň budou titulky u všech dokumentů.
Iva, přidáno 4.5. 2004 9:36:15
Aman: Komplet 3 CD s hudbou z LOTR jsem před pár měsíci sehnala přes www.filmcity.cz. Jakou symfonii myslíš?
Aman, přidáno 4.5. 2004 0:03:39
Nevím jak Vy, ale já už se moc těším na kompletní hudbu k LOTRovi i na symfonii. Doufám, že to bude u nás taky k dostání. Ta hudba je úžasná, stále v ní objevuju nová a nová krásná místa.
Tauriel, přidáno 3.5. 2004 22:38:02
Ide o to, ze Vymeteni Kraje je take mensie vyvrcholenie za hlavnym vyvrcholenim (znicenie Prstenu), a z kinematografickeho hladiska by to posobilo rusivo. Mne sa tiez velmi paci ta scena, ale film ma predsa len ine pravidla ako kniha, takze pochybujem, ze by to vyznelo dobre, aj keby to bolo dodatocne natocene...
Fairendil, přidáno 3.5. 2004 21:04:10
Ruby: No já jenom, že jsi působila tak nejsitě :-)))
boromira, přidáno 3.5. 2004 19:41:55
Ruby, nechci zpochybňovat tvoje informace, ale já četla rozhovor, v němž P.J. výslovně tvrdí, že mu Vymetení vždycky vadilo a proto ho nenatočil. Takže dost pochybuju, že by se k němu ex post vracel.
Ruby, přidáno 3.5. 2004 16:05:07
Fairendil: Vřdyť přesně to taky říkám ;-)
Tauriel: Ona to je docela dlouhá scéna, spíš jedna celá kapitola. A PJ pořád tvrdí, že je to jedna z jeho nejoblíbenějších částí celé knihy. Takže jestli bude pořád ještě komerčně zájem a PJ bude mít peníze a nic lepšího na práci... Ale máš pravdu, spíš to nebude.

anubis, přidáno 3.5. 2004 0:13:22
No tak jsem vám prolézal net a obejvil jsem ten rozhovor česky na lotrfilm.com
Idril.Celebrindal, přidáno 2.5. 2004 14:49:37
neeee!!!!To nám PJ nemůže udělat!Já chci Hobita!
Tauriel, přidáno 2.5. 2004 14:09:35
Ruby: Ale ved Vymeteni Kraje sfilmovane ani nebylo. A pochybujem, ze by kvuli jedne scene jeste neco dotaceli... ;-)
Gismoo, přidáno 30.4. 2004 23:05:54
http://www.theonering.net/features/interviews/mattlasorsa.html
tady najdete upřesnění a vyvrácení některých údajů z článku :)
pokusím se to přeložit a v pondělí by to tady mohlo být :)

Fairendil, přidáno 30.4. 2004 22:23:58
Ruby: No co já vím tak by se s ním měl utkat v tu chvíli, kdy pojede na pomoc Faramirovi. A nejspíš v jednom z nejvyšších kruhů (pokud ne v nejvyšším)
Gismoo, přidáno 30.4. 2004 18:13:35
myšleno tak, že dokud nevyjde u nás, tak ji nekoupíte ani na Amazonu, protože jí prostě mít nebudou :)
třeba seriál 24 hodin vyšel tuším v Německu s českými titulky někdy v únoru, a nedočkavci se tak mohli podívat na poslední díl tři měsíce před jeho vysíláním. Oficiálně bude v české republice uveden někdy v červnu (asi).
Jinými slovy na žádné jiné edici nenajdete české titulky :)

irvo, přidáno 30.4. 2004 13:53:25
Ethel:
Hádaj....

Ethel, přidáno 30.4. 2004 13:28:46
Belcarnen:
Co to znamená "naše edice je shodná se zeměmi jako je Slovinsko, takže jí zvenku prostě neseženete? Kdy to má vyjít ve Slovinsku?

Ruby, přidáno 30.4. 2004 12:55:17
argonantus:
Gandalf se ale velmi pravděpodobně neutká s Jedničkou v bráně, ale někde na cestě za Denethorem. Docela dost to podporují ukázky i fotky, kde WitchKing nalítává na hradby před jedoucího Gandalfa s Pipinem za zády.
Vymetení Kraje se nejspíš nedočkáme, v to bych vůbec nedoufala. Leda jako nějaký mega-super bonus při desátém výročí zfilmování nebo něco takového...
Skřetů by taky mělo být víc, rozhodně tam docela citelně chybí scéna, kdy se Frodo a Sam v té slušivé skřetí zbroji přimotají k pochodujícím vojskům.

Ruby, přidáno 30.4. 2004 12:50:20
Přesně tak jsem to taky myslela. S Návratem Krále už nic nenaděláme. Ale kdyby pokaždé, když to tu Warneři po***ou, někdo sepsal stížnost a podepsalo ji několik tisíc fanoušků toho kterého filmu, tak by hlavy padaly! A o to mi jde! Nechci nikoho připravovat o práci, ale oni tu práci neodvádí!
Míšánek, přidáno 30.4. 2004 11:51:26
Jsem Warnerama už tak zhnusen, že se nezmůžu ani na nadávky. Kašlu na ně. Tohle bude poslední originál DVD, který si koupím. Pak už budu jen pálit a pálit.
argonantus, přidáno 30.4. 2004 10:24:40
Já jen k obvyklé hře, "co tam bude":
Ty čtyři scény, uváděné v článku, jsou dost jasné už delší dobu:
1) Domy uzdravování - skoro nutné, protože příběh Eowyn a faramira je nedotažený
2) Saruman s Gandalfem - o tom se už něco nakecalo, údajně to má mít 7 minut a má to být na začátku.
3)Gandalf s Jedničkou - jo, už při druhém shlédnutí filmu mi došel smysl Gandalfova varování "ať touhle branou projde cokoli..."
4) Ústa Sauronova - to je vlastně taky jedna z nejpůsobivějších scén knihy, a Jackson se těžko nechá připravit o štych.
5) Já se tážu, zda nebude trochu víc skřetů v Cirith Ungol; když už byli tak očesaní Uglúk s Grišnákhem, a to i v dlouhé verzi Věží, nemohli bychom si alespoň užít tandemu Gorbag - Šagrat, když je to de facto nejdůležitější skřetí scéna v Tolkienovi vůbec?
6) A kdybych za něco měl psát petice, pak je to samozřejmě dotočení Vymetení Kraje... co by jim to udělalo - komorní bitva s pár maníky...a pár dialogů...

Corwin, přidáno 30.4. 2004 10:15:38
Ano ano stiznost,stiznost,stiznost.....
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 30.4. 2004 9:40:30
Čeští WB už pár problému s centrálou mají (měli), po poněkud zvukově... ehhh... nedokonalých kopiích. Tenkrát si kvůli poškozování dobrého jména stěžovalo přímo u vedení Dolby a hned to bylo v pořádku (u Matrixu 2)...
Arim, přidáno 30.4. 2004 9:33:10
No ja se obavam, ze i kdyby to ted chteli vydat drive, tak proste nebudou mit moznost, protoze na to urcite budou chtit narvat CZ dabing, a ten proste neni hotovy, a oni si ho z niceho nic nevykouzli, takze proste zaspali dobu a ted uz s tim nikdo nic neudela ...
pivli, přidáno 30.4. 2004 9:10:18
Souhlasím též se zasláním stížnosti a petice centrále WB.Je to vlastně pěkná diskriminace odběratelů v ČR a spol.(diskriminace je teď velmi populární slovo :)))Kdyby se našel někdo kdo to by to spáchal,ráda podepíšu.Nejsem tak dobrý angličtinář,abych tomu dala správnou formu,pokud bych to chtěla napsat,obávám se.:))))
Mindë, přidáno 29.4. 2004 23:22:19
Jestli to myslel jako vtip, to nevím (myslím, že ne), ale to je jedno. Souhlasím s tebou, že v tom jsou obrovský peníze a každý se snaží z toho co nejvíc vytřískat. Každopádně bude nejlepší to nechat všechno vychladnout a počkat s natočením, až utichne celý ten hunbuk kolem LOTRa, tak za ty 3,4 roky.
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 29.4. 2004 22:49:04
Minde: PJ to myslel spíš jako vtip... bych řekl. Budu se opakovat, ale MGM i NLC zatraceně dobře vědí co je v sázce a čím více je budou fanoušci ujišťovat, že Hobita fakt chtějí, tím více se budou právnící nad smlouvou rvát... ani sto tisíc podpisů nic nezmění, celé "kauza Hobit" je jen o penězích. Dovedl bych si představit, že NLC koupí distribuční práva na Hobita za víc, než na něm vydělá. Ale film bude za pět, šest let a bude ho následovat obnovené promítání celé trilogie, která to vše zaplatí...
Mindë, přidáno 29.4. 2004 22:05:57
Bele: já vím, že ten Hobit je jen o právech... že se NL a MGM nemůžou dohodnou (jeden má práva na natočení a druhý na distribuci). Ale sám Peter Jacson na Oscarové párty TORNu řekl fanouškům, že jediné co mohou udělat, tak napsat dopis nebo petici právě těmto dvěma společnostem, aby se nějak dohodly.
Ale jinak máš pravdu-co můžou dělat "jen obyčejní čeští fanoušci"...

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 29.4. 2004 21:11:15
Píšu moc rychle... zatraceně dobře ví a natočit chtějí...
Jinak petice za rychlejší uvedení DVD taky ničemu nepomůže, je to marketingové (špatné) a technické (neschopnost Warner Home Video) rozhodnutí, ale petice s tím nic moc neudělá. Prostě budeme držet hubu a krok. WHV to takhle zkusí ještě parkrát, než zjistí, že se jim po trhu potuluje pár měsíců před oficiálním uvedením několik tisíc pirátských DVD ve skvělé kvalitě a klesají jim tržby... pak se třeba začnou chovat slušněji...

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 29.4. 2004 21:06:53
Petice za natočení Hobita je nebetyčná kravina, proto sem ani nedával odkaz do článku. New Line, stejně jako všichni ostatní, zatraceně dobře vím, že by to byl zlatý důl. Oni Hobita natočit chtějí a natočení, ale je to jen o právech a penězích. Nemá cenu dělat petice, oni sakra dobře vědí, že poptávka je. Peticí se vyřešení právních problémů neurychlí...
Mindë, přidáno 29.4. 2004 20:55:21
S tou peticí to není špatný nápad, ale může New Line Warnerům něco vytknout?

A když už je řeč o té petici, slyšeli jste o petici pro natočení Hobita? Je na téhle adrese:
http://www.petitiononline.com/hobfilm/
Už se tam podepsalo přez 10.000 fanoušků.

Ruby, přidáno 29.4. 2004 20:18:16
Tak to mě by Hobit v roce 2006 vyhovoval... :-)

Co takhle sepsat nějakou petici a poslat jí přímo New Linům? Vždyť jim určitě nebude jedno, že nějací maličtí čeští Warneři jim kazí pověst a ubírají jim zákazníky svojí vadnou politikou...

Tauriel, přidáno 29.4. 2004 19:48:16
boromira: Suhlasim s tebou. Samozrejme, ze by som hrozne rada videla Hobbita na platne, ale myslim si, ze by tomu mali dat tak 3- az 5-rocny odstup. :-)
boromira, přidáno 29.4. 2004 19:34:45
Jak tak koukám, vše je při starém, nic se nezměnilo k lepšímu, co se distribuce filmu týče.
A možná mě skalní fanoušci odsoudí jako magora, ale já bych byla raději, kdyby se v dohledné době nic z Tolkiena netočilo. Bojím se, že to zkomercionalizujou ještě víc než LOTRa a vyleze nám z toho paskvil nejhrubšího zrna plný úlitbám obchodnímu božstvu. A to si tyhle skvělé příběhy nezaslouží.

Jméno: E-mail:

Komentář:

09.11.2023
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2024 [ více ... ] [ 0 ]
8.11.2022
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2023 [ více ... ] [ 6 ]
4.11.2019
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2020 [ více ... ] [ 497 ]
12.11.2018
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2019 [ více ... ] [ 1 ]
8.11.2017
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2018 [ více ... ] [ 507 ]
7.11.2016
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2017 [ více ... ] [ 2 ]
18.1.2016BelcarnenTolkienCon 2016 – fotky, video, atd. (doplněno: 18.1. 11:58) [ více ... ] [ 608 ]
12.11.2015
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2016 [ více ... ] [ 450 ]
9.11.2014
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2015 [ více ... ] [ 489 ]
23.1.2014BelcarnenTolkienCon 2014 – fotky, záznamy tak vůbec (doplněno: 24.1. 22:47) [ více ... ] [ 134 ]
9.11.2013
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2014 [ více ... ] [ 184 ]
26.1.2013BelcarnenTolkienCon 2013 – fotky, reportáže, přednášky a tak vůbec (poslední aktualizace 29.1. 21:19) [ více ... ] [ 11 ]
19.12.2012BelcarnenHobit: Neočekávaná cesta [ více ... ] [ 172 ]
2.11.2012
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2013 [ více ... ] [ 202 ]
18.1.2012BelcarnenTolkienCon 2012 aneb +1 dítě, +2 děti, … (poslední aktualizace 6.2. v 13:42) [ více ... ] [ 103 ]

 
[ Všechny články ]

[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]


Nacházíte se na JCsoft's FANTASY Homepage - http://www.jcsoft.cz/fantasy/
Tuto stránku vytvořil Jan "Belcarnen" Čeřovský - Cerovsky@jcsoft.cz 

Optimalizováno pro Microsoft Internet Explorer 4.x (5.x) a rozlišení 1024x768x16/32bit
Jan Čeřovský (c) 2000 All rights reserved
Jakékoliv nalezené chyby ( špatné odkazy, chybějící obrázky, hrubky, ...) se nebojte nahlásit na můj e-mail.

TOPlist